Home / Întrebări frecvente
Da, puteți accesa același cont de pe mai multe dispozitive, dar accesul simultan poate varia în funcție de modificările efectuate de dvs.
Aplicația noastră poate fi accesată pe diverse dispozitive, inclusiv PC-uri, tablete și telefoane. Cerințele de sistem sunt minime, încăt toate operațiunile sunt efectuate pe partea de server.
Ofertele noastre sunt formulate în abonamente disponibile pe pagina Main.
Puteți contacta echipa noastră de suport folosind adresa de email specificată în secțiunea de contact.
Doar dacă administratorul dvs. suspendează în timp resurse din baza de date pe care o deține-ți în aplicație.
Da, platforma noastră este optimizată pentru accesul de pe diverse dispozitive.
Da, aveți opțiunea de a face upgrade la un abonament care să vă ofere acces la mai multe facilități și resurse.
Da, în cazul în care instituția cărei aparține aplicația și vă furnizează cursurile oferă o diplomă certificată.
Avem o echipă dedicată de suport tehnic care vă poate ajuta să rezolvați orice problemă tehnică în timp util.
Da, anumite materiale pot fi descărcate pentru a fi accesate offline, oferindu-vă flexibilitate în procesul de învățare, dar această decizie este luată de administratorul aplicației dvs.
Lista funcționalităților este disponibilă în secțiunea de abonamente de pe pagina principală, la adresa de suport din subsol sau accesând butonul din antet.
Nu, dar ne puteți contacta la adresa din subsol sau puteți testa aplicația folosind butonul din antet.
eSchool oferă acces la funcționalități diverse, posibilitatea de a învăța în ritmul propriu și interacțiunea cu o comunitate de studenți și instructori din incinta instituției dvs. .
Pentru a începe, trebuie să achiziționați un abonament și apoi să explorați gama noastră diversă de funcționalități sau să vizualizați instrucțiunile video la adresa din subsol.